Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 21 Jun 2010

Dr Maza dan setan bernama UMNO

Oleh: A Mum Of Three Mohd


Sehari dua ni, sibuk di sana sini orang membicarakan tentang Ustaz MAZA yang digembar-gemburkan akan menjadi ulamak UMNO. Betul atau tidak.... jadi atau tidak.... wallahualam ler.

Siapalah kita untuk mempengaruhi keputusan yang bakal diambilnya. Dia bukan calang-calang anak orang atau bapak budak. Dia.... bekas mufti.... ada PHD dan berilmu tinggi. Dia ada fikiran sendiri. Aku rasa dia tahu apa yang dia mahu dan yang baik untuk dirinya. So... aku tak berapa minat nak membicarakan tentang sama ada Ustaz MAZA akan sertai UMNO atau tidak. Biar dia tepuk dada... tanya kata hatinya dan biarkan dia ketuk kepala.... dan tanya akainya. Biarkan.... biarkan....

Apa yang aku minat nak sorehkan ialah tentang UMNO/APCO. UMNO.... memang syaitan bertanduk yang teramat degil..... Ketegaq ya Rabbi!! Syaitan hipokrit!! Syaitan Tong Taik!! Terutama dalam dakwaannya membela Islam. Ajaran Islam pun dia pilih-pilih dan ikut. Mana yang menguntungkannya..... dia ikut. Sebaliknya, mana yang merugikannya.... dia tolak ketepi dan dia musuhi. Itulah UMNO.... Tambahan pulak sekarang, ia telah dinasihati pulak oleh APCO, puak-puak Yahudi laknatullah. Lagi bertambah-tambah bersetan ler dia!!

Sudah berapa banyak ulamak yang dibawa masuk ke dalam UMNO untuk melaksanakan proses Islamisasi UMNO. Baik yang hat jantan.... maupun yang hat betina, ada tak yang telah berjaya?? UMNO telah berjaya mereka Islamisasikan atau mereka yang telah dikasikan oleh UMNO??

Ha... ha... ha... itulah nasib sesemua ulamak yang menyertai UMNO. Kena kasi babe!! Tak berupaya membuahkan hasil..... Gersang!! Tandus!! Mandul!! Sekupang dua duit tak berguna!!

So, datanglah Asri ke.... 100 ulamak ke... ke dalam UMNO, it will not make any difference. UMNO tetap UMNO. UMNO tidak akan berubah!! Tetapi, akan bertambah ghairah untuk melakukan kemusnahan. Jangan buang masa dan tenaga ler.... Tak de paedahnyer!! Dapat dosa ada.... Free promotion untuk masuk neraka!!

Apa yang kita kena buat sekarang ialah hapuskan saja setan besar bernama UMNO. Biar dia mampusss!! Habis cerita....

1 ulasan:

Prof. Era Pasca berkata...

sokong sesangat le kate kome tu... hehe