Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 28 Disember 2010

Perak Care dilancar secara rasminya

Oleh : safarizal saleh

25 Disember 2010 (TAIPING) - Usaha bagi membantu masyarakat yang memerlukan dan bertemakan kebajikan, badan amal 'Perak Care' ditubuhkan baru-baru ini.

Majlis pelancaran telah disempurnakan oleh Haji Azmi Abdul Hamid, Presiden Teras yang penuh meriah. Turut di lancarkan adalah laman web rasmi Perak Care bagi memudahkan mereka-meraka yang prihatin menyalurkan sumbangan.

Salman yang juga Pengerusi Perak Care berharap badan amal seumpama ini dapat membantu mana-mana pihak yang amat memerlukan tidak mengira sesiapa pun. Beliau juga berharap pihak-pihak yang ingin menyumbang agar dapat terus menyalurkannya dalam bentuk kewangan.

"Perak Care adalah medan yang boleh digunakan oleh semua pihak bagi menyalurkan bantuan, semua pihak boleh melayari laman web kami bagi melihat lebih dekat apa yang kami lakukan" Salman menyatakan semasa majlis pelancaran tersebut.

Haji Azmi di dalam ucapannya berharap Perak Care sebagai satu pentas bagi golongan muda bagi menabur bakti kepada masyarakat. Biar orang muda sebagai contoh atau tauladan yang baik kepada masyarakat kata Haji Azmi.



Ketua Pemuda PAS Perak, Ustaz Zawawi menyampaikan ucapan permulaan


Ketua Penerangan PAS Perak, Ustaz Akmal Kamaruddin


Wakil Pemuda PAS Batu Gajah yang diketuai oleh Sdr Rosdy


Pemuda Batu Gajah




Pihak ILHAM menunjukkan keputusan kaji selidik





Cikgu Azmi memberikan ceramah seterusnya merasmikan NGO Perak Care




Ustaz Abdullah Adam menyampaikan modus operandi


Ustaz Zawawi menyampaikan cenderamata kepada perasmi yakni Presiden TERAS, Cikgu Azmi

Tiada ulasan: