Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 12 Disember 2010

Khianat!! Banner PASTI Hilang!!!


Pemuda PAS Batu Gajah bergambar selepas selesai menggantung banner tersebut


Banner PASTI yang baru digantung oleh Pemuda PAS Batu Gajah telah hilang. Banner penubuhan PASTI yang akan ditubuhkan di Kampung Pisang tu telah di gantung di Simpang Empat Kampung Pisang. Dipercayai telah diambil oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Mungkin mereka tahu penubuhan PASTI di kawasan tersebut menggugatkan masa depan mereka..

2 ulasan:

NoToBn berkata...

kalau tak pun mungkin terlalu rindu kat PAS dan Pasti..nak jadi Ahli tak boleh takut projek terbengkalai..itu yg depa ambil pasang dalam UMAH..ha ha ha UMNO dulu kini dan diMANA-MANA ..perangai nya samaaje...same same..

donk berkata...

suma orang tau majoriti orang kampung pisang anti pas...kan..walau tak berapa sedar punyalah lama nak dapat gran tanah tu...

masa pru dulu ..poster kat depan jambatan besi tu pun depa buang..

depa ni takut pada bayang bayang..

mentang mentang dah moden...ada railways..mesjid baru pun dekat je..orang je takda..dalam kampung jalan taraf highway...sungai kita depan tu macam kat italy..bersih dan segar gitu..bau taik lembu..bila banjir jalan bawah lintasan keretapi jadi sungai juga....he he he maju nya kg pisang..

tu pun masih tak sedar diri lagi...