Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 12 September 2010

4 mengaku bakar dan bunuh sosilawati



BANTING - Empat pekerja ladang buah-buahan dan ternakan milik seorang peguam bergelar Datuk mengaku terlibat membunuh dan membakar Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga lelaki bersama jutawan kosmetik itu di Ladang Gadong, Tanjung Sepat di sini.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd. Bakri Zinin berkata, berdasarkan pengakuan empat daripada lapan lelaki yang ditahan reman itu, polis kemudian berjaya menemui lokasi empat mangsa yang dipercayai ditahan, dibunuh dan dibakar di ladang ternakan tersebut.

"Kesemua lelaki terbabit mengaku membawa mangsa ke ladang seluas empat hektar itu sebelum dipukul sehingga mati dan mayat mereka kemudian dibakar.

"Abu mayat mangsa kemudian dibuang ke sebatang sungai berhampiran sebuah ladang ternakan di situ," kata beliau pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Langat dekat sini semalam.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah dia mengaku tu takyah bicarakan lagi, buang masa je. nanti loyar buruk keling ni putar atas alasan korek korek, kes setel. nak pulak pendakwarayapuasanya ghani patail dan hakimnya biasala... hukumannya senang je, olehkerana dia bakar 4 0rang, kerat ekor pundek tu kepada 4 bahagian, bakarla 4kali hangus baru setimpal. kejam???.... taklah, itu sebagai teladan kepada mana mana keling yang berani nak bunuh melayu!!!

Maulana berkata...

kenapa itu pembunuh canny ong tak disumbat dalam parit baru bakar? Kenapa itu pembunuh wanita monggol tak diletupkan dengan C4?. Racist layak dibunuh.

Man dego Kg Bendera berkata...

Keling memang dah loyo burok sebabnya orang melayu PAS & PKR dok ada dibelakang buntut dema.

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana seorang penjenayah boleh dapat gelaran Datuk? Sangat baik ditubuhkan suruhanjaya diraja menyiasat perkara ini kerana secara tidak langsung ia turut mencemarkan institusi diraja!!