Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 13 April 2012

Cikgu dipaksa datang Himpuna Pemuda BN?


Kalau ikut maklumat banner diatas ini, ada perjumpaan Pemuda BN di kediaman Menteri Besar Perak , Sabtu 14 April jam 12.00 tengahari ini.

Tak kisahlah pasal program perjumpaan Pemuda BN tu. Tapi yang amat mengisahkan, ialah cikgu-cikgu telah diarahkan untuk turut hadir dalam program Umno/BN tersebut!

Korang boleh tengok portal PPD tu di sini

PPD telah memberikan alasan kononnya untuk bertemu dengan Menteri Dalam Negeri! Kesian buat susah guru-guru berkenaan.Bukan sikit , seramai 58 guru dipaksa supaya hadhir dalam program pemuda BN itu.

Surat arahan daripada PPD ke beberapa sekolah menengah di sekitar bandar Ipoh yang mengandungi senarai nama guru-guru yang dipaksa hadhir :

Nak lihat sepenuhnya, sila klik di sini

Beginilah tindakan terdesak UMNO/BN.PPD pun mereka nak perlembukan.Aku harap guru-guru yang terlibat janganlah takut dengan arahan seperti ini; dan jangan relakan diri kita diperkotak-katikan oleh mereka yang menyalahi kedudukan merteka untuk terus berkuasa.

Kalau terpaksa pergi, pergilah, tapi bila masa mengundi nanti, cikgu-cikgu yang terasa dianiaya sebegini, sila pangkah Pakatan Rakyat.

Blog Alhusseyn

Tiada ulasan: