Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 14 Ogos 2009

SAH BRADER SUNNY MASUK UMNO?!?!?!


Tan Sri Brader Sunny gua konpom dah jadi ahli UMNO. Gua dah sedar lama bila suara-suara rock basah brader bunyinya lagu umno, berdiri atas pentas melayu united dan turut haruskan Jom Heboh di tanah air gua dan lu.


Sekarang terbukti, lu menulis guna pensil umno atas kertas umno dan bersuara atas umno. Lu jawab la nanti!!!! Lu sembunyi dibelakang raja gua, lu gebang melayu..melayu..melayu. Lu rasa tak salah ke lu tipu gua, raja gua dan rakyat lu sendiri. Lucah betul lu!! Sekarang lu tak boleh lari, lu pergi mesir tipu student bersama osman dan jamaludin perampas hak rakyat, bawa CD gebang pasal krisis dun perak yang lu sendiri bersekutu dengan rejim2 menghuru-harakan keadaan. Pasal tu lu pertahankan I.S.A.....Ikut Suka Arussunny.


Apalagi nak dikatakan kalau tok guru gua ckap,"Pergi Jahanam Umno", samalah kalau gua cakap,"Pergi Jahanam Brader Sunny".


Delegasi Mufti Perak bawa politik UMNO di Mesir
Oleh : Akmal Kamarudin
Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Perak

Tarikh : 5 Ogos - 11 Ogos 2009
Distinasi : Mesir, Syria, Jordan

CD krisis DUN Perak dan Buku Kemelut Politit Perak serta Cenderahati pancel book yang ada lambang umno pada kertas pembalut di edar ketika majlis bersama pelajar di Kaherah.



Kelihatan Ketua delegasi Dato’ Dr. Abdul Rahman bin Haji Hashim, Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Tan Sri Dato’ Seri Haji Harussani bin Haji Zakaria, Mufti Kerajaan Negeri Perak. Delegasi ini juga turut disertai oleh Y.B Kapt. (B) Mohd Osman bin Mohd Jailu, ADUN Changkat Jering, Y.B Jamaluddin bin Mohd Radzi ADUN Behrang.

Ketika majlis diadakan bersama pelajar di Kaherah Tan Sri Dato’ Seri Haji Harussani mempertahankan akta ISA dan perlu dikekalkan.

Terdapat beberapa maklumat lain yang tak perlu dinyatakan disini.

Nota - Dewan Pemuda PAS Perak kesal dengan sikap delegasi yang mengheret pelajar ke kancah politik murahan UMNO dan BN yang kian pudar dalam politik tanah air. Di harapkan para penuntut tidak termakan dengan umpan yang lunak dari pihak delegasi.

Semoga para pelajar terus tabah dalam menghadapi ujian yang mendatang dalam perjuangan menimba ilmu Allah SWT di bumi Anbiya' .


Sumber : blog dppkperak




Semalam dalam utusan Brader Sunny cakap pun dah sebijik UMNO..............baca petikan dari utusan melayu : -


“Benda ini (menghormati institusi raja dan agama Islam) sudah ada dalam Perlembagaan Negara, kalau tidak suka, keluarlah dari negara ini.

“Selama 52 tahun negara kita aman makmur, tiba-tiba ada pihak cuba hancurkan semua ini, sengaja nak buat kacau.

“Dulu mereka diberi kerakyatan setelah setuju mahu patuhi syarat-syarat yang diberi, kalau tak suka lagi, keluarkan mereka dan kalau ada orang Melayu sendiri tak suka, keluarkan juga mereka dengan melucutkan kerakyatannya,” katanya kepada Utusan Malaysia hari ini.


#Dey Arun Sunny, gaji lu rakyat tanggung bukan umno tanggung.

Tiada ulasan: