Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 28 September 2011

PANAS!! - Blogger UMNO hentam Masyitah!

dipetik dari Blogger Upahan Hamidah ( Sungai Rapat Online )

Dari dulu lagi saya dah menduga perkara sebegini akan keluar daripada seorang ustazah cantik yang memegang potfolio timbalan menteri yang menjaga hal ehwal agama Islam tetapi sayang mulut terlalu celupar.


Semasa menjadi Ahli Parlimen Baling dulu pun ramai rakyat Baling mengeluh kenapalah mangkuk ini jadi ahli parlimen kami sedangkan kami mempunyai ramai lagi pemimpin yang lebih berjiwa rakyat berbanding Mashitah Ibrahim.


Untuk selanjutnya sila baca disini

____________________________________________



Wahai Ustazah Masyitah.. jaga tingkah laku.. Andalah satu-satunya Ustazah harapan dalam UMNO.. siapa lagi nak jadi Ustazah UMNO... jaga adab tau... tau.. hehe..

13 ulasan:

otaklunyai berkata...

sesat lagi menyesatkan

maie1958 berkata...

minah ni cakap macam pandai tapi amalan elek puci sebab dia datang dari golongan bangsawan united malays no otak!

SUNGAI RAPAT ONLINE berkata...

Kita orang Umno tidak mempertahankan pemimpin yang melakukan kesalahan seperti Pas yang sering mempertahankan pemimpinnya yang berzina

me no name berkata...

Sokong sungai rapat online 101%.... sedarlah bahawa pAs itu sesat ......

jawapan bodoh untuk si bangang berkata...

ya la umno tak mempertahankan pemimpin yang berzina,korup atau apa saja salah laku.pirrrrah yang kena tangkap kat pd tu hangpa junjung jadi paling besar apa hal?

Tanpa Nama berkata...

cunnya

Tanpa Nama berkata...

Dia ni dah tak layak dah. Memalukan.
Bodoh sombong. Nilah taik-taik peninggalan Do'loh Badwi paling benok. Patut Najib perambat dr dulu lg. Otok letok kat mong'geng.....

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong...jawapan bodoh untuk si bangang..... kalau yg kena tangkap kat PD tuuuuu coverline....lagi ....itu terang lagi bersuluh...disanjung , dipuja seolah dia tuuuuu bersih sebersihnya dari dosa...itulah UMNOGOK

Manjoionline berkata...

piraaah sg rapat,pndai dok peleceh org lain je mcm le yg byar kmu tu elok sngt.

Tanpa Nama berkata...

Ustazah apa??..komen kat orang bukan main lagi.. orang tu tak layak..orang ni tak layak.. yang dia tu layak sangat ke????.. buat rumah dah termasuk kat tanah orang tak nak mengaku, sampai bawa ke mahkamah. Apa ingat mahkamah tu mak bapa dia ke..akhir sekali kena bagi balik juga kepada tuan yang empunya..buat malu saja

Tanpa Nama berkata...

Ustazah akhir zaman sanggup kutuk hukum hudud masa dia ni pi jumpa pelajar Malaysia di Mesir... apa punya ustazah lah hang niiiii belajar tinggi2 tapi apa sudah jadi....banyak sangat makan duit haram......adik dia masuk pertandingan ratu kebaya pun dia kata tak paaaaaaa.....hukum apa hang pakai.... mak tahhhhhh ooiiiiiii

budak tandop aloq staq berkata...

awat hang pakai n mekap sebijik mcm amoi china dok main wayang tongkoi.......
terlebih sangat tu ustazah oiiii.....mana pi mini telekung buka 60 tuh......kan ke manis pakai yg tutup habih.....hang nak tunjuk apa lagi???.......
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Inilah geng2 agama yg tergelincir! Bercakap pasal agama ikut kepentingan diri! Ni la jadinya! Sesat lagi menyesatkan!