Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 6 September 2011

BONGKAR!! UMNO tandatangan perjanjian kerjasama dengan Komunis China



Apabila UMNO dan media arus perdana kawalan parti perkauman itu mengecam hebat Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu kerana kononnya membela pejuang Komunis di kejadian Bukit Kepong pada 1950, DAP Perak hari ini membongkarkan sikap hipokrit parti UMNO itu dengan menunjukkan bukti bahawa Setiausaha Agong UMNO, Dato Seri Tengku Adnan Mansor sendiri telah menandatangan perjanjian atau memorandum kerjasama antara parti Komunis China dan UMNO pada bulan Ogos, tahun 2010.

Memorandum tersebut ditandatangan di Beijing, China dan pernah mendapat laporan meluas oleh akhbar tempatan. Adalah jelas ini terbukti bahawa apabila UMNO mengutuk komunis dan melemparkan segala fitnah terhadap parti Komunis Malaya serta cuba menodai nama baik Mat Sabu, UMNO secara terbuka telah menjalin hubungan intim dengan bapa Komunis Parti Comunist Malaya(PCM), Parti Komunis Cina.

Bah kata pepatah Melayu, apabila meludah ke langit, akhirnya kena pada muka sendiri--- Inilah akibat melakukan dosa fitnah.

Perlu dimaklumkan juga walaupun UMNO cuba mengapikan sentimen perkauman & ideologi kedua-dua parti itu berbeza, tetapi jelas Parti Komunis Cina sering diundang menjadi tetamu kehormat khas perhimpunan Agong UMNO yang diadakan di PWTC, KL. Apa nak dikata sekarang?

Bersama-sama ini disertakan keratan surat khabar Tengku Adnan tandatangan dengan Setiausaha pusat Parti Komunis Cina dengan senyuman lebarnya dan gambar sidang akhbar hari ini di ibu pejabat DAP Negeri Perak.

Salam hormat,

YB Nga Kor Ming

Ahli Parlimen Taiping/Setiausaha Negeri DAP Perak

Tiada ulasan: