Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 28 Oktober 2012

Kome Kroje nak melabon je!







Kome keroje nk labun je..  Ingat orang tengin.. Idak ke takot mampuih.. udah le yop.. Gambar di atas disiarkan dalam blog pro Kak Midah Sungai Rapat.

Deme nak gambarkan ceramah semalam xde sambutan. Jeles atau risau? Berenti le nk fitnah...

______________________________________________

Gambar di bawah adalah suasana sebenar semalam yang cuba ditipu oleh pihak Umno nak gambarkan progran xde sambutan.

Tapi rakyat x bodoh macam lembu, kome je tengin nk tunjukkan ciri2 lembu.

Kita xyah sediakan Kueytiaw goreng, kita x sediakan bas macam Umno!!


Rakyat penuh membanjiri padang

ni yang depa kata xde org




Kerabat Sultan Perak, Dr Raja Iskandar. Woii Doktor! bukan taraf kak midah!

Ustaz Radzi mempengurikan majlis

Para pimpinan dan penceramah

Alunan sajak Dato' Fauzi menceriakan suasana

Ucapan DS Nizar menjadi tarikan ramai


Nizar tunjuk video pemimpin Umno (Najib, Rosmah,Rais dan lain2)  berjoget di pagi Syawal. Ramai terkejut dengan akidah dan perangai pemimpin mereka.


DS Nizar taya video Samhuri Md Zin mengamuk x dapat pasior. Depa kata dia dah dibuang Umno padahal skrg masih dalam Umno.. Jangan buat2 x tau. hahahaha...





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas raya korban teruskan pengorbanan macam khalid al awalid ada lagi satu raya mungkin lepas itu raya baru ada pilhan raya jangan lupa berubah

Telok Bakong berkata...

saya hadir ke sana malam tu untuk ambil berita..sememangnya begitu ramai hadirin yang datang..sampai sampai sahaje di tempat parking..dah kedengaran salakan anjing umno yang tidak puas hati..kepada semua perjuang disana diharap sabo jer lah...semakin kelap malam..beerti fajar semakin hampir menyingsing..

Mr Sylarius berkata...

Kamu baik-baik sikit ngutuk Kak Midah tu. Jiran aku tu. Hahahaha.

taharah dobi berkata...

midah deme ni tak sedor diri orang dah getek negok deme ni