Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 24 Mac 2013

Treler PAS singgah Pengkalan Pegoh!



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bawa Fitnah, menghasut dan maki hamun...orang dah benci dengan Pas juallah semula Treler celaka kamu tu

Tanpa Nama berkata...

Dengki le tu, kamu yg patut diCELAKAKAN!!!!

Tanpa Nama berkata...

Maklumat sulit bukit aman terbongkar?BN bakal tewas. Lihat sini

Tanpa Nama berkata...

PAS kutip derma beli treller ke bro?
buat Tabung Lahad Datu tapi buat duit buat beli treller.PAS pengecut.

Tanpa Nama berkata...

wahai pro UMNO/BN janganlah kamu terikut-ikut puak UMNO/BN yg selalu fitnah,bercakap bohong dan dusta... tak caya ke apa saya cakap... Najib dgn munafiqnya... kami kerajaan UMNO/BN tetap akan pelihara kalimah Allah... sungguh munafiq!!!!!! nak sokongan rakyat kamu sanggup kata dusta... pada 19 January 2010 Datuk Sri Nazri Aziz dalam terbitan THESTAR mengatakan mana mana negeri yg tiada sultan boleh menggunakan Kalimah Allah dalam terbitan mereka(keristian)...

Tanpa Nama berkata...

KESIAN PENCACAI UMNU JELES...DIE XDE TRELER..UMNU CUMA MAMPU BWK WANITA UMNO NAIK LORI IKAN JER...KEH KEH KEH...TUE YG RASA MALU SGT TUE DGN PAS..

Tanpa Nama berkata...

KESIAN PENCACAI UMNU JELES...DIE XDE TRELER..UMNU CUMA MAMPU BWK WANITA UMNO NAIK LORI IKAN JER...KEH KEH KEH...TUE YG RASA MALU SGT TUE DGN PAS..

Tanpa Nama berkata...

tahap pemikiran awak Ni memang bodoh sangat,Pas dah lama siap kan treller Ni sebelum kes lahad datu la bro,buat la study dulu sblm komen jangan lah bongok sangat juak2
UMNGOOK Ni....

bong dom berkata...

Sila pautan pertukaran dengan saya http://joezuax.blogspot.com/