Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 31 Ogos 2012

Rosmah dimalukan pelajar Tahfiz!


Dalam satu program.. Pelajar Tahfiz enggan bersalaman dengan Rosmah walaupun sudah dihulur tangan.

Rosmah oii.. Depa takot mati! Hang mana takut mati! first lady la katakan.. Kalau takut dia x pakai pakaian mcm tu.. Udah mcm cempedak dibalut!

Taubatlah!

3 ulasan:

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO berkata...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Tanpa Nama berkata...

Apa hudud2...
Macam cilaka ja....
Ada pemimpin melayu islampun tapi,tak yakin sama hudud..
Ada ketua agama, tapi, macam cibai ja... bagimacam2 alasan tak mau hudud.
Ada surat khabar melayu, tapi, bikin cerita sana sini kasi itu islam lagi benci sama orang bukan islam,
Ada tv melayupun, tapi, bikin cerita kasi oranb bukan melayu marah dan tarak caya sama hudud.

So....kita orang tengok ini hudud serupa cilaka ja..
Lu punya tuhan banyak bodo ka..??? Lu punya nabi banyak penipu ka?
Lu punya koran banyak bangsat ka, taruh cerita tipu dan tarak sesuai mau bikin ini hudud.

Lu pikir la sendiri bodo....
Kalau lu orang islam sendiripun tarak caya...tarak yakin sama lu punya tuhan, macam mana lu mau tarik kita orang bukan islam mau ikut sama lu punya hudud.

Memang bobo la.......

Tanpa Nama berkata...

kau tu yang bodoh...orang agama buddha ada jgak yg tak sembahyang, lps tu bagi la ayat quran yang mana kau kata tipu...bodoh betol.orang putih semua masuk islam lps kaji al quran kau tu bodoh tau apa?