Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 11 Julai 2012

Hamidah kurang ajar!

di jalan Pasar Batu Gajah

Adun Sungai Rapat, Kak Midah BP melalui baruanya ternyata kurang ajar!

Kita lihatlah gambar tersebut.. sampai 3 sekali nak kongker.. dah la x bayo permit.. banner2 lain dihadang padahal mereka bayo bayo permit... Memang kurang ajo..

Majlis Daerah Batu Gajah buat tak tau je.. Kalau PAS or Pakatan Rakyat punya, x sampai sejam udak dibukaknya..

Hormat lah orang lain.. yang lain tu bebayo.. yang ko hadang banner orang lain tu buat ape.. memang kurang ajar..

Gambo Midah udah le zaman bila punye gmbo.. Orang pon meluat.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Midah..Midah..

Kamu Nie Midah Mang Giler Glemer..Kume Sume Idak Suker Kome Neh..
Selalu Jer OVER sgt..
Ingat Muker Komer jeer ker kume nak Nengok?

Midah Kome Nie Tak lama Dah Nak duq Perak..percayalah...Skit Lagi Komer boleh Blah..Nie Kater org2 tue weh..

alhusseyn berkata...

bukan kurang ajor lagi tapi cilaka punya olang!

Tanpa Nama berkata...

kome nak dengo ucapan midah di kg benbera.tunggu.......

YOPSAPU berkata...

yg rope ni orang perak pangge RG- Rope Gampang

Nash & Onie berkata...

kita tukar. . .

Tanpa Nama berkata...

Ala Radhi Zainon lagi gila glamor banner asyik gambo dia je. Mana gambo YDP Pas Gopeng tak reti cakap ke? Lepas ni bagi Cikgu Nazri jadi YDP Pas Gopeng le.

Tanpa Nama berkata...

2x5 je UMNO ngan Pas ni. Cuma beza pas tak setuju bina SAR.

Tanpa Nama berkata...

Aiii kome gantung suka hati mak bapak kome boleh pulak kat station 18 sampai trafik light tak nampak.

ARA PAYUNG berkata...

aii kome midah tak dicalonkan pru13.

Kump. Adik2 Keluar UMNO berkata...

~Zaman Peralihan - Kami Tak KEBULUR dengan Jawatan dalam UMNO ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Perhimpunan Agung UMNO - Pemuda Dan Puteri UMNO Menyalak Macam Anjing Gila ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Semua Rakyat Malaysia Belum Tahu - Pemimpin2 UMNO Terengganu Terbodoh Sejak Merdeka ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

Tanpa Nama berkata...

2 Org PAS..pikir2lah kamu semua (jgn tak baca..if tak baca ternyata pemikiran kamu semua diselubingi hasad dengki & busuk hati): & 2 blogger..kalau berani ada telor..keluarkan komen saya :..

1. Islam kah parti yang redho kalimah ALLAH digunapakai oleh kristian dlm bentuk triniti?

2. Islam kah parti yang mengamalkan sumpah talaq tiga terhadap bini sendiri demi menjaga kerusi, jawatan dan kedudukan?

3. Islam kah parti yang dah buang perjuangan Negara Islam dengan alasan rupanya Negara Islam tiada dalam Al Quran?

4. Islam kah parti yang bersetuju tidak mahu menubuhkan Negara Islam dengan rakan sekutunya?

5. Islam kah parti yang bersetuju tidak menjadikan hudud dasar dalam pemerintahan bersama sekutunya?

6. Islam kah parti yang sanggup mati demi mempertahankan kafir harbi?

7. Islam kah parti yang menghalang perhimpunan bersama umat Islam?

8. Islam kah parti yang menghalalkan perhimpunan haram diketuai kafir harbi?

9. Islam kah parti yang memecat exco agamanya tanpa diberi peluang bela diri?

10. Islam kah parti yang memecat exco agamanya yang mahu mempertahankan aqidah umat Islam dan menjaga syariat?

11. Islam kah parti yang menyokong orang yang "menyokong sebarang usaha untuk menjaga keselamatan Israel"?

12. Islam kah parti yang mengangkat sebagai pemimpin penganut fahaman pluralisma yang menyamakan semua agama sama termasuk Islam, Hindu, Kristian, Budha, Sikh, Yahudi dan lain-lain?

13. Islam kah parti yang menjadikan manusia yang tersangat buruk akhlak dan perangainya sebagai calon Perdana Menteri?

14. Islam kah parti yang menjadilkan komunis saperti Mat Indera sebagai idola dan dinobatkan sebagai hero dan wira negara?

15. Islam kah parti yang mengutuk polis dan pasukan keselamatan termasuk anggota Balai Polis Bukit Kepong yang terkorban mempertahankan negara sebagai pengkhianat dan barua penjajah?

Dan banyak lagi kita boleh bariskan disini. Persoalan pokok ialah janganlah kita keliru diantara agama dengan parti, diantara aqidah dengan wadah. Kita kena tahu bezakan agama Islam dengan parti yang melabel diri sebagai Islam.