Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 6 Mac 2012

Dr Hasan Ali JATI berperasit dibawah khemah UMNO dengan isu basi di Batu Kurau

oleh: orang ni

Ceramah Roadshow Dr Hasan Ali berlangsung di Batu Kurau yang membanggakan riak-kan diri DHA yang konon-nya sudah mencecah 34 lokasi semuanya dan Batu Kurau adalah lokasi yang ke 35. DHA juga berkata disetiap roadshow-nya semua perjalanan majlis berjalan dengan lancar tanpa halangan…

“Woi..!!! DHA……!!!!! ” kamu dah lupa ke bala bencana sehinggakan khemah dan pentas kamu terpelanting disapu hujan ribut dengan petir sambung menyambung di Seri Manjung Lumut..??? Sumber berkaitan Klik [ Sini ] dan [ Sini ].

Dalam ceramah DHA di Batu Kurau ini juga jelas menunjuk-kan yang beliau bertambah hebat dikalangan pemimpin UMNO yang menganggapnya hero dalam UMNO sekarang terutamanya di negeri Perak . Kehadiran para pemimpin UMNO di lokasi jelas menunjuk-kan DHA adalah talian hayat terakhir UMNO dalam meraih sokongan rakyat.

UMNO negeri Perak tidak boleh menyangkal lagi perkara ini,kerana disetiap ceramah DHA sekarang pasti akan ada para pemimpin UMNO akan turun serta melutut,mencangkung memperhampakan diri didepan pentas. Segala persiapan majlis kesemuanya jelas menunjuk-kan semuanya disediakan oleh pihak UMNO.
Kantoi…!!! Kelihatan khemah yang digunakan milik UMNO
( Sumbangan Adun Batu Kurau YB Kapt(B) Dato' Mohd Najmuddin B. Elias - UMNO BN )

Dalam ceramah semalam yang pada perancangan awalnya akan digandingkan DHA dengan Ust Kazim, tetapi DHA terpaksa terpekik terlolong sendirian selama 2jam lebih kerana Ust Kazim tidak hadir… (Penulis tidak tahu kenapa Kazim tidak hadir disaat-saat akhir diumumkan semalam…macam ada yang tak kena…haha…)
Antara pemimpin UMNO yang sudi datang mendengar dan menjilat kelentong DHA

Dari pemerhatian semalam,mejoriti yang datang adalah dari kalangan penyokong UMNO sahaja walaupun DHA dengan “muka tak malu dan perasan “mengatakan yang hadir ramai terdiri dari penyokong PAS. Manakala isu-isu yang disampaikan oleh DHA hanyalah copy and paste dari ceramah-ceramahnya yang lepas..nampak sesangat dah basi yang dijaja oleh DHA buat UMNO yang semakin basi dalam sokongan…hahaha…

9 ulasan:

Aku Dan Teksi berkata...

Selepas PRU 13 sijati pasti ditendang oleh umno

Tanpa Nama berkata...

tak check ke hasaan ali pakai seluar dalam cap apa? ada logo umno kot.. apala ko ni tuan punye blog takde modal ke nak tulis bende camni pun ko tulis... betul le ko ni busuk hati... dia buat jati untuk perjuangan dia biarlah... kalau ko PAS totok-lawan le balik buat roadshow ko kat mana-mana ceruk... dah le menipu diri sendiri... dulu kata pecat hasan ali tak beri kesan kat PAS la ni sibuk pulak....

zax berkata...

Tanpa Nama..


awat la hang ni bangang sangat, atau dah di bodohkan oleh asan kayu jati kot. klau dia dari dulu dah umno, bila nak mampus pun dia nak dlm umno.. bkn gitu Tanpa Nama

ada jati ka berkata...

Tanpa Nama ,,,,hang adalah penerima beras jati 10% kerana spesis otak mangkuk ayun...

Tanpa Nama berkata...

......TENGOK LER LEPAS PRU 13...JAGI KAIN BURUK LER BRO...KITE TUNGGGUUUUU

otaklunyai berkata...

Subhanallah!!! makin sesat orang tua nih... gara2 mengikut rasa tidak puas hati dan mengikut nafsu syaitan... syaitan dan iblis pun mengambil tempat didalam hati orang2 yg kembali kepada Allah... Nauzubillah...

Adik Sayang berkata...

Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman
(Saya ada bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Tanpa Nama berkata...

Saya dan sahabat2 hadir pada malam itu. Mmg Hasan Ali seorang motivator yang baik namun terlalu banyak retorik. Menjilat segala ludah yang diluahkannya dulu. Mmg benar tindakan memecatnya. Tiada sedikit pun yang masuk ke hati setelah bergelumang dgn parti Islam sekian lama. Allah tidak memilih beliau dan insyaallah selepas PRU beliau akan ghuyub buat selama2nya. Tiada lagi yg akan mendengarnya. Hasan Ali teruslah berritorik...insyaallah akhirat nanti jumpa.

Tanpa Nama berkata...

Mengkalu Hassan ni nak memperbetulkan akidah,mulakan dengan diri sendiri dulu,jgn terpekik terlolong mengata orang ini menyalah parti itu,bermuhasabahlah,kemudian mulakanlah dengan Negeri Sabah dan Sarawak sebelum kembali ke Malaya. Di Sabah dan Sarawak , banyak saudara baru yang perlukan bimbingan,bantuan dan sebagainya.Bantulah PERKIM dalam memperkasakan akidah saudara baru kita.Tak perlu menggunakan perkataan Parasit, virus bakteria dan sebagainya.Begitu juga badan Amal Pas perlu diperluaskan Sabah dan sarawak kerana entity ini agak berjaya di Semenanjung dan sentiasa kehadapan dalam memberi bantuan tanpa mengira fahaman agama atau kaum . Syabas Badan Amal Pas!