Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 8 September 2013

YB Radzi ucapkan selamat Menghadapi Peperiksaan kepada semua calon peperiksaan seluruh DUN Sungai Rapat



YB Radzi Zainon bukan sahaja seorang pemimpin yang berwibawa sebaliknya juga seorang motivator yang pernah harum namanya seluruh negeri Perak. malah sehingga kini beliau masih memberi motivasi dan perangsang untuk para pelajar mencipta kejayaan. Tambahan pula sebagai wakil rakyat kini beliau juga memotivasikan ibu bapa pula untuk menjadi ibu bapa terbaik dalam memimpin ummah.

Sebelum ini YB Radzi pernah menjadi Kaunselor sambilan RTM (Radio Ipoh) segmen Bicaranita (2000-2002), Kaunselor Sambilan dan Motivator RTM (Radio Ipoh), segmen Motivasi Belia (2007), Perunding motivasi dan Latihan serta Penceramah bagi Jabatan Kerajaan, Badan Berkanun seperti JAIPk, KWSP, TLDM, AIM, USM, UTP, BMMB, gabungan Pemborong Melayu Perak, Rojam Industries Sdn Bhd, HPA, NGO, sekolah dan beberapa yayasan di serata Negara.

Sempena bulan peperiksaan yang bakal menjelang, YB Radzi Zainon mengucapkan Selamat menduduki peperiksaan. Semoga menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat. Pusat Khidmat ADUN Sg rapat juga menaikkan beberapa benner untuk motivasi pelajar.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Media dan Informasi Pusat Khidmat ADUN Sg Rapat
Medan Gopeng

SK Pengkalan Lahat

Simpang 3 Pengkalan Pegoh

SK Sg Rokam

2 ulasan:

Unknown berkata...

Jana Duit RM900 Sehari Tanpa Modal! Daripada berFB tak ada hasil, bagus berFB yang ada hasil, Syarat kelayakan: Anda ada facebook dan tahu komputer sikit2. Anda hanya perlu open link di bawah dan register sebagai member. Lepas register terus dapat upah USD 25, bersamaan RM 80.00 lebih kurang. Dah tu, anda akan dapat link anda sendiri... pastu apa lagi? Copy link anda atau copy terus semua ayat saya ni, and paste kat facebook atau apa2 saja yg anda tahu, mcm email, tweeter dan sebagainya. Setiap orang yang open link anda, anda akan menerima ganjaran sebanyak USD 10 atau RM 30.00 lebih kurang. Mudah kan!!! Duit anda boleh pilih, samaada duit masuk akaun terus atau cek (akan dipos terus ke rumah).
Copy & paste link ini...

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=234328

Ania berkata...

Blognya keren! Apa Anda mau mengembangkan dan mempromosikan blognya lagi? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Kami tidak terhapus filenya dengan waktu batas. Coba servis kami tanpa registrasi:)